Söndagsbus

I natt har Mozart sovit borta och det är allt lite jobbigt, mest för min del, det blir ju så tomt utan honom hemma. Mozart däremot tycker det är jätte kul o va borta för då blir man ju lite bortskämmd;) Fast lite pipig hade han vart när dom skulle gå o lägga sig så han saknade mig nog lite ändå.

Så idag när jag kom och hämtade honom blev det ett litet pusskalas och sen åkte vi med Camilla och Tyra hem, även Linda och Izor kom så det blev massa hundbus.


Tyra, Izor och Mozart


Tyckte att det blev ett lite roligt kort


Tyra och Mozart


Annars så tappas det tänder för fullt och han ser jätte rolig ut i munnen för tillfället, och han låter faktiskt bli att tugga på sånt han inte får det enda jag har upptäckt är att han gnagt lite på en vägg, tur att det behöver tapetseras om ändå...;) 
Rädslan han har haft för trapphuset har äntligen gått över med, det tog tid och vart mycket mutor så det är skönt att det äntligen har släppt. Nästa steg blir väl att få honom att gå i trappen med men än så länge bär jag honom.
Vi har även gått våran första koppelpromenad helt utan drag i koppel, kanske va en ren lyckträff men jag va glad ändå=)

Vi har ju massa kul att se fram emot också
Valpträff 12 Mars
FART-Test 17 Maj



Snoos
Efter en dag med massa bus blir man jätte trött


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar bilden när han gosar i soffan!!! Ska bli skoj ses, roligt att få följa honom är tills vi ses ;-)

2011-02-28 @ 07:46:50
URL: http://www.ryegates.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0