Knäpp hund;)

Ibland undrar jag hur det står till i tankeverksamheten hos herrn här, han är ju livrädd för trappor men att gå över bron här hemma som går över motorvägen när det kommer en massa trafik rör honom inte ryggen. Jag förstår inte alla gånger.
Men kör på dom tipsen jag fick på fart-testet när det gäller trappor. Små steg i taget och bara ta nått trappsteg per gång och mycket berömm. Det går framåt faktiskt! Roligast va ju förstå gången jag skulle träna det med honom och valde ut en lämplig trapp. Den va han ju då inte alls rädd för utan trippade upp som ingenting. Han är rolig ibland;)

Går lite i utställningstankar här också, det är en som SSRK har i Rottneros 2 Juli. Ska tänka några dagar till men det lutar åt att det blir de. Alltid roligt att göra saker med honom utanför vardagen också:)


Snygg i spårselen:)

Fick bli allt för nu men kommer nog en uppdatering snart igen;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0