Tandläkarbesök

Igår va det dags att åka tillbaka till djursjukhuset så Mozart fick träffa tandläkaren för att få tanden utdragen, sammanlagt blev de dock tre tänder som dom drog ut, den avslagna och två lösa tänder som va lite ivägen för dom permanenta tänderna som är på väg ut. Skönt att det är gjort och allt hade gått bra, han hade tydligen vaknat fort ur narkosen och vart lite livlig...kan jag väl aldrig tro att han skulle vara livlig av sig;)
Och de va en rätt pigg Mozart jag hämtade på eftermiddagen men ganska så förvirrad, har aldrig hört honom pipa så mycket, på väg till bilen och i bilen men så fort vi kommit hem la han sig i mitt knä och somna direkt, lillskrutten.

Men idag har han varit pigg och glad som vanligt och han som annars är ganska morgontrött väckte mig väldigt tidigt, som tur va för annars hade jag missat min föreläsning, tur att man har en levande väckarklocka ibland;)



Snyggaste sovstilen;)


Kommentarer
Postat av: Annica

Skönt att han blev av med några tänder, då kan han ju bitas mindre ;-) Ha det gott!

2011-03-26 @ 02:18:39
URL: http://www.ryegates.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0