Vad hände med vädret?

Det har snöat här idag och är jätte grått, skulle det inte bli vår snart, jag har i alla fall tröttnat på snön. Mozart däremot tycker det är jätte kul och idag va snöflingorna så stora att man kunde fånga dom i munnen=)



Det har fått bli lite korvspårning här hemma idag, stänger in honom i ett rum och drar ett litet spår som han inte får se och oj vad kul det är när man blir utsläppt. Nosen i backen och viftande svans, himla häftigt och se:)



Så har vi fått en ny granne, en liten jack russel som skäller i timmar när den är ensam och så fort den hör något ljud i trapphuset. Den har bott i trapphuset förut men på en annan våning och nu har jag den vägg i vägg här. Jag är inte helt nöjd med att vakna utav hundskall varje morgon och höra det hela tiden men som tur är så bryr sig inte Mozart om det och jag hoppas det håller i sig. Enda gången han skäller är om han vill ha igång en annan hund när dom leker och om han ser sig själv i spegelbilder, knäppa hund;)



Kommentarer
Postat av: Annica

Duktig spårare, ska också testa korvspår :-) Oj vad skoj med nya grannen inte

2011-03-10 @ 21:21:11
URL: http://www.ryegates.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0