Utmaningar!

Det är genom att utmana sig själv man kommer framåt och utvecklas sa en klok människa till mig en gång och idag har jag och Mozart utmanat oss genom att gå utan koppel och möta helt okända människor. Låter säkert som en baggis för en del men en utmaning för mig, inte minst i att våga för min största skräck är att han ska springa fram till nån. Men lillfisen skötte sig exemplatiskt. Sånna saker värmer gott i mitt hjärta!
 
Har faktiskt på senaste tiden kännt att jag har börjat lita mer och mer på honom och tycker han har blivit mer lyhörd på mig och faktiskt lyssnar vilket känns jätte skönt men vi ska fortsätta utmana oss, man måste ju våga försöka!
 
Får se om jag skriver lika fina ord om honom i morgon, ska iväg till kennelmamma Annica i Eskilstuna på träningsträff. Ska bli jätte kul för det va ett tag sen jag var där så ska bli kul o träffa alla igen! Vi har ju mest kört lydnad nu på senaste också så ska bli kul med lite jaktträning igen:) Hoppas Mozart visar sin finaste sida bara;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0