Cykeltur

Har äntligen fått iordning min cykel nu så vi har börjat cykla. Tack Pappa!

Mozart tycker de e super kul men vi har börjat lugnt o fint eftersom han inte är van, går riktigt bra och han springer fint vid sidan.
 Enda problemet han har haft är o vänja sig med att va på höger sida eftersom jag alltid har honom på vänster annars, så fort jag stannat har han velat över till mig och har har till och med hoppat över ramen några gånger(När jag stått still som tur är;)) O så har det vart lite svårt med högersvängar men det går bättre och bättre bara man tar de lite lugnt.


Redo vid cykeln, med örat på sne som vanligt;)






Man blir ganska trött av att va ute på cykeltur <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbar sista bild med nosen!! Gilla mycket :)

2012-06-12 @ 20:42:46
URL: http://ryegates.se
Postat av: Alma

Gaaaah vilka härliga bilder Madde :D Den sista är ju helt underbar. SötMozart. Tack för fin träning idag!

2012-06-12 @ 21:39:03
URL: http://almashundar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0