Studenttider

Idag har de vart studenten, blir alltid lika nostalgisk när man ser dom åka runt på flaken, 6 år har de gått sen de va jag som stog där. Dock är de inte lika kul att bo på Sundsta och ha två gymnasieskolor som granne en dag som denna, i alla fall inte när man är lite stressad på väg till jobbet och hamar i en jätte lång bilkö som står stilla! Jag har ju inte tålamod till sånt så jag ställde bilen efter vägen så tog jag och Mozart en promenad bort till Farfar där han va när jag jobbade. Sen muta jag pappa så jag fick skjuts hem i alla fall;) 

Ruggit väder har vi haft också, åskat som aldrig förr. Jag tycker det är lite obehagligt men Mozart verkar oberörd, Skönt=)



Han har fått en ny lekkompis med, en gammal klasskompis har flyttat in granne med mig och har två whippet tikar. Väldigt bra tycker jag att kunna ta promenader tillsammans eller låta dom få härja av sig lite emellanåt. Han har ju inte en chans o hänga med när dom sätter fart men han tycker de e kul ändå;)



Anmäld till utställningen är vi också, ska bli kul=)

Men nu blir de natten för i morgon blir de dubbla jobbpass=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0