Jobb och Ledighet

Jobb helgerna med Gladiatorerna är slut, det va intensivt men roligt. O Jag som bara skulle jobba sex pass, det slutade med att jag jobbade alla utom ett, sisådär 38 timmar per helg vart de. Tur att Pappa och Farfar ställer upp och passar Mozart när det behövs, guld värt!! (Men han blir liiite för bortskämd när han är där;)
Fast det märks att han tycker att jag vart borta mycket för han blir lite mammig och just nu ligger han i mitt knä och sover när jag skriver. 

Under veckan har vi hunnit med lite träning i alla fall. Camilla var här en dag och vi tränade lite stadga. Det är myror i brallan på lillman ibland, men han fattar fort i alla fall:)
 Gjorde även ett sök med en dummy och det gick toppenbra!

Brukar även ta med små dummies ut ibland när vi är på promenad och köra lite sök i högt gräs och så och han är duktig med näsan måste jag säga, o han tycker det är jätte kul=)
Ska väl bli nått blodspår igen nån dag framöver med:)

Han gjorde en söt sak häromdan när han skulle ha mat med, kör ju alltid med sitt, ögonkontakt och varsegod när det är matdags. Så gjorde som vanligt och gick där ifrån se men sa väl inte varsegod nog tydligt och efter ett tag börja han pipa lite o tänkte väl att han ville ut efter maten. Men så sitter han i köket o kollar på maten och väntar på att jag ska säga varsegod. Jag fick liiite dåligt samvete... 

Börjar bli lite nervös för utställningen också, så är det nån som känner att dom absolut vill ställa ett vilddjur den 2 juli så är jag ju inte helt omöjlig;) haha

Den här veckan nu ska jag njuta av att va ledig för nästa måndag börjar jag sommarjobba. 
Så håller tummarna för bra väder resten av veckan!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0