Vår i luften

Det känns som att våren är på g, har vart jätte bra väder i några dagar och jag har hört fågelkvitter. Underbart!!

Har vart lite dålig på att uppdatera, har vart mycket på universitetet och en del jobb, ska försöka bli bättre men tänkte i alla fall slänga upp några bilder idag.


Izor, Tyra och Mozart
Han börjar växa om dom nu;)
Foto: Camilla Johansson


Foto: Camilla Johansson


Det är ett riktigt litet mysmonster jag har här hemma och allra bäst är det ju när man får ligga brevid matte i soffan på kvällarna o snosa på armen. På morgonen innan vi går upp kommer han även gärna upp i sängen och myser lite innan det är dags att gå ut, mycket tacksamt då jag inte är jätte morgonpigg och snabb ur sängen;)
 





 




Kommentarer
Postat av: Mormor, Mamma & Broder

Roligt att våren snart är här, mer ute & ju närmre sommaren kommer så ska vi ut å träna mer - får följa med å kika lite på vad morsan gör å träna på att inte få göra något, tråkigt men SÅ nyttigt:)



Ska som sagt bli roligt att ses till valpträffen!

Vi hörs av!



Mormor Jessie, Mamma Vexa & Broder Verk

2011-03-06 @ 08:41:13
Postat av: Madde

Åh de gör vi jätte gärna:) Så får jag se o lära mig lite också=)



O ser verkligen fram emot Lördag, ska bli jätte roligt=)

2011-03-06 @ 19:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0