Hoppsan

Våren 2012 kommer innehålla mycket kursande, tävlingslydnadskursen har varit planerad sedan länge, o så dök det upp en grundkurs i apportering med. Har letat efter en länge men alla har varit för långt bort så jag kunde inte motstå, hej hopp så vart det inbokat det med;)

Har kollat igenom en massa bilder på datorn med, i tisdags var det ett år sedan jag hämtade hem monstret, eller krokodilen som han hade som smeknamn ett tag;) 
Måste ta mig i kragen och faktiskt framkalla en del bilder nu!

Det är svårt o tro att han faktiskt har varit så här liten











Han har växt upp o blivit en stor pojk (som fortfarande tjejkissar men ändå;)



Efter ett år med hund så kan jag ju säga att det är allt det jag föreställt mig och mycket som jag inte väntat mig. Men jag har inte ångrat mig en sekund och är så tacksam att han finns i mitt liv. Även om han kommer ge mig gråa hår i förtid så är han det bästa jag har <3

Nu går vi in i år 2012 med ny energi och jag tror de kommer bli ett toppenår men mkt hundträning och annat kul. Han inga direkta mål förutom att vi ska ha jäkla kul och utvecklas ännu mer tillsammans!!

Gott nytt år!!


Kommentarer
Postat av: Annica

Blir ett spännande år Madde! Vad roligt att du ska kursa, var blir det nånstgans?? Trevlig fortsättning!

2012-01-03 @ 01:20:27
URL: http://www.ryegates.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0