Härliga dagar i solen

Haft några dagar med riktigt härligt väder (förutom i Fredags då de snöa) så har spenderat mycket tid ute, härligt=)
 


Ute hos mamma har det börjat bli barmark på vissa ställen, både i skogen o på ängarna så det blir ju en hel del turer ut dit nu, o bara sitta i trädgården på en stol i solen är inte helt fel de heller. Mozart tycker det är skönt o va där med o bara få skutta runt o gå på små upptäcktsfärder. O det här med gräs är ju riktigt intressant;)




O Mozart mår fin fint trots en halv tand, han verkar väldigt oberörd över det men det ska bli skönt att få den utdragen på tisdag ändå så man slipper oroa sig för att det ska bli nått. Det enda jag tror han har tyckt vart lite jobbigt är att han inte fått tugga på ben som han annars har tagit ut sitt tandkliande på, men som tur är har han tagit ut det mesta på hans egna grejer.
Tyvärr missar jag ju valpkursen på Tisdag eftersom han ska till veterinären men funderar på o åka tid utan hund o kika i alla fall, men det beror på när jag får hem honom och hur han verkar må. 






Full fart!!


Va ute och grilla korv med Tonje, Robert och Avannah i Lördags o då vart de lite bus



Har nästan bestämmt mig för att anmäla honom till utställning den 9 April med, kul o testa på och bra träning för oss båda. Fast själva utställandet har jag lejt bort till Tonje i så fall=)






Kommentarer
Postat av: Annica

Hoppas det går bra med tanden imorron! Han är en söt liten Mozart tycker jag, lagom långbent :-)

2011-03-21 @ 21:47:50
URL: http://ryegates.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0