En dag kvar!

En dag kvar att gå upp när klockan ringer 4.45, i morgon är sista dagen på sommarjobbet och de ska bli så skönt. Ska ut o fira med goa arbetskollegor på kvällen att vi är fria igen;) Men slut på jobb är det inte riktigt än, fredag och lördag är drar hockeyn igång men nån turnering innan säsongen, lite skumt i augusti men ska bli kul o komma tillbaka till arenan!
Sen blir det två veckors ledighet innan jag påbörjar mitt sista år på universitetet!
 
Tror Mozarts dagar ute hos mamma förra veckan har gjort honom gott också för jisses vilka fina pass han har gjort i lydnaden denna veckan.
 Ingångarna har jag börjat om på nytt med och poletten börjar trilla hos honom, snart kanske krashlandningarna är ett minne blott, förhoppningsvis i alla fall.
Även positionerna börjar bli bättre och han sätter sig rakt nästan alla gånger i halterna. Har verkligen vart petnoga med att bara belöna när det är som jag vill ha det och det har gett resultat tycker jag. Annars har det gärna blivit att jag har belönat honom för att jag tyckt att han har gjort det jag velat bra innan men han har fått belöningen vid ett halvtaskigt avslut. De där med timing med belöning är inte helt lätt alla gånger.  
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0