Torra tassar

Vintern har satt sina spår och har märkt att Mozart har fått väldigt torra tassar och även början till sprickor i trampdynorna. Han har inte ont av de men har börjat smörja dom varje kväll efter sista kiss turen så hoppas det blir bättre, tycker jag sett en liten skillnad.

Haft toppen väder här idag, riktigt vårväder och jag har varit ledig så vi tog en riktigt lång tur idag på dagen. Hur skönt som helst.
Passade på att träna lite fotgående och läggande under gång under promenaden. Lägganden brukar va Mozarts grej och han gör det jätte fint men idag va han inte alls med mig. Han bara kolla på mig som att jag va dum;)
Så fick backa tillbaka helt från början och tillslut så fatta han vad jag ville och fick tillbaka dom fina lägganden han har.
Har påbörjat träningen av ställande under gång så skulle ju tro att det va därför det blev lite fel i kommunikationen, tränar ju båda med att jag går baklänges så det är väl inte helt lätt att hålla isär kanske.
Nöjd att vi hitta tillbaka i alla fall.


Gammal bild från i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0